Expressen publicerade igår en osignerad "artikel" om ett hotell i Oman. Men är det en artikel, eller är det en betald annons? Fyra pressbilder på ett hotell, information om hur mycket det kostar att boka samt hotellets adress och en länk till deras webbplats. That's it! Är det någon som på fullt allvar tror att Expressen införde denna "artikel" gratis?

http://www.expressen.se/res/bo-magiskt-vackert-i-zighybukten-i-oman/