Aftonbladet berättade i veckan om en hemsida på nätet som avslöjade vem som vinner tävlingen i SVT:s omsusade lördagssatsning Robinson. Enligt Aftonbladet var det SVT:s hemsida som skulle varit ändrad, vilket dock var helt felaktigt.

Det var istället en helt fristående sida som låg på adressen: www.densomvinnerrobinson.com. Sidan öppnades i fredags och hade 95 besökare innan den stängdes. Till Flashback säger den ansvarige att det mest var en "kul grej", och att han inte har några nya hyss inplanerade.

http://www.flashback.se/robinson