Godis med kokain
Ett företag från Carmen Alto i Peru har börjat producera vad man kallar ´Cocamel´ - en sötsak gjord av kola och kokain. Cocamel ska hjälpa människor att slappna av från stress. Det har tagit sex månader att ta fram produkten och man väntar nu på klartecken från myndigheterna.
Relaterade artiklar
Två företag får licens för att börja producera kokain i KanadaPornografi och kokain samma sak enligt DN:s filmkritikerWebbplatsen där man kan handla all tänkbar narkotikaMexiko vill göra narkotikainnehav lagligtLagligt använda narkotika i MexikoNy produkt: Kokain-té Lagförslag i Colombia om att legalisera kokaGeorge W. Bush togs med kokainClinton bjuder vänner på knark och tar själv kokainPirate Bay utkastade från St. Martin - byter domänRelaterade ämnen
Nya ämnen på Flashback Forum
Flashback nämns i Talkshow i P1 om Palmemordet
Flashback i Media6 månader sedan
Svenska fotbollsspelare födda 1959
Fotboll6 månader sedan
En brutal AI kritiker som sågar all media du gillar
AI - Artificiell intelligens6 månader sedan
Nba26 2k
Spelkonsoler6 månader sedan
"Slututredningen" om Palmemordet uppbruten
Politik: inrikes6 månader sedan
Britter vill inte försvara det multietniska Storbritannien
Nationalsocialism, fascism och nationalism6 månader sedan
Fönster knappar försvinner med Gnome Shell.
Programvara: övriga operativsystem6 månader sedan
Larm om båtolycka på Ekerö man ombord försvunnen (2025-12-18)
Olyckor och katastrofer6 månader sedan
Curl authorization problem
Systemutveckling6 månader sedan
Göteborg: Bostadsbolaget vädjar att sluta kasta ut sopor från fönstren
Stadsplanering, infrastruktur och arkitektur6 månader sedan