Iggy Pop & the Stooges återuppstår
Iggy Pop ska spela med The Stooges igen. Ann Arbor-rockarnas första spelning på tjugoåtta år sker på The Coachella Valley Music and Arts Festival i Los Angeles den 27:e april. Gitarristen Ron Asheton och broder Scott på trummor backar Iggy Pop tillsammans med den förre Minutemen-basisten Mike Watt. David Alexander, som spelade bas i originaluppsättningen, dog 1975.
Relaterade artiklar
Serge Gainsbourgs hem blir museumK-popstjärna i blåsväder - kritiseras för t-shirt med hakkorsTingsrättens dom: Scorpions skivomslag är barnpornografiLaibach spelar i NordkoreaPussy Riot släpper protestvideo mot OSTurbonegro i domstol mot tysk advokatLennons autograf till mördaren säljs på auktionRavi Shankar dödKonsertaffischer för Chris Brown sprids med misshandlad RihannaGary Glitter gripen för sexbrottRelaterade ämnen
Nya ämnen på Flashback Forum
Flashback nämns i Talkshow i P1 om Palmemordet
Flashback i Media6 månader sedan
Svenska fotbollsspelare födda 1959
Fotboll6 månader sedan
En brutal AI kritiker som sågar all media du gillar
AI - Artificiell intelligens6 månader sedan
Nba26 2k
Spelkonsoler6 månader sedan
"Slututredningen" om Palmemordet uppbruten
Politik: inrikes6 månader sedan
Britter vill inte försvara det multietniska Storbritannien
Nationalsocialism, fascism och nationalism6 månader sedan
Fönster knappar försvinner med Gnome Shell.
Programvara: övriga operativsystem6 månader sedan
Larm om båtolycka på Ekerö man ombord försvunnen (2025-12-18)
Olyckor och katastrofer6 månader sedan
Curl authorization problem
Systemutveckling6 månader sedan
Göteborg: Bostadsbolaget vädjar att sluta kasta ut sopor från fönstren
Stadsplanering, infrastruktur och arkitektur6 månader sedan